مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-05-17فناوري

دستاوردهای ایرانسل در ارائه خدمات دیجیتال تشریح شد


همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دستاوردهای خود را در ارائه خدمات زندگی دیجیتال به ایرانیان، - همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دستاوردهای خود را در ارائه خدمات زندگی دیجیتال به ایرانیان، تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در راستای اهداف راهبردی خود، یعنی خلق و مدیریت ارزش آفرینی برای ذینفعان ، خلق تجربه ای متفاوت برای مشتریان ، مدیریت رشد پایدار ، تحول مدل عملیاتی و نوآوری و تجارب موفق ، موفق شده است با دستیابی به سهم بازار 43.

45 درصدی با روند صعودی، اعتماد بیش از پیش مشترکان تلفن همراه را به دست آورد و با ثبت مصرف روزانه دیتای بیش از 11 پتابایت در اردیبهشت 99، به رکوردی جدید در ارائه اینترنت پرسرعت به مشترکان خود برسد.

ایرانسل از بدو تأسیس، تلاش داشته تا فناوری های روز دنیا را با کمترین فاصله زمانی و با رعایت استانداردهای بالای کیفی به مشترکان خود ارائه کند و مسیر توسعه از طریق پیشرفت ارتباطات را هموارتر کند.

ارائه اینترنت همراه نسل 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای ایرانسل در ارائه خدمات دیجیتال تشریح شد

دستاوردهای ایرانسل در ارائه خدمات دیجیتال تشریح شد