مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 17:552020-05-17سياسي

تولید روزانه 4000 ماسک در سمنان به همت دانشجویان بسیجی


جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: بسیج دانشجویی با راه اندازی کارگاه هایی، روزانه بیش از چهار هزار ماسک در استان سمنان تولید می کند.

- وحید نظری در حاشیه رزمایش احسان دانشجویی و توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان به همت بسیج دانشجویی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مجموعه بسیج دانشجویی استان سمنان از روزهای ابتدایی ورود ویروس منحوس کرونا به استان سمنان، به راه اندازی قرارگاه مقابله با ویروس منحوس کرونا اقدام کرد.

وی افزود: دانشجویان بسیجی در بخش های مختلف برای از بین بردن این ویروس منحوس تلاش کردند و این قرارگاه تا از بین رفتن کامل ویروس منحوس کرونا به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: بسیج دانشجویی با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک روزانه بیش از چهار هزار ماسک در استان سمنان تولید می کند.

نظری اضافه کرد: با هماهنگی های صورت گرفته در برخی شهرستان ها، ماسک های تولید شده برای استفاده در بیمارستان ها به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می شود.

وی تصریح کرد: گروه های جهادی با کمک خیران، تاکنون بیش از یک هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس منحوس کرونا توزیع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 4000 ماسک در سمنان به همت دانشجویان بسیجی

تولید روزانه 4000 ماسک در سمنان به همت دانشجویان بسیجی