مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 01:302020-05-17سياسي

روایت هنرمندان از فلسطین در «تجلی مقاومت»/ این یک سوژه جهانی است


مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح بیان کرد نمایشگاه نقاشی و کارتون «تجلی مقاومت» که تا روز قدس برپاست، اعتقاد و حرف هنرمندان کشور و کل دنیا در مسأله فلسطین است.

- مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح بیان کرد نمایشگاه نقاشی و کارتون تجلی مقاومت که تا روز قدس برپاست، اعتقاد و حرف هنرمندان کشور و کل دنیا در مسأله فلسطین است.

محمد حبیبی مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری نمایشگاه تجلی مقاومت با موضوع روز قدس و مقاومت که از امروز دوشنبه در موزه فلسطین برقرار است، گفت: امسال به علت تقارن روز سوم خرداد و روز قدس انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدسِ بنیاد فرهنگی روایت فتح تصمیم گرفت تا نمایشگاهی از نقاشی و کاریکاتور را با مشارکت موزه هنرهای معاصر فلسطین در محل گالری موزه فلسطین از روز دوشنبه 29 اردیبهشت ماه برگزار کند.

حبیبی همچنین در خصوص آثار ارائه شده به این نمایشگاه گفت: آثار در دودسته نقاشی و کاریکاتور تقسیم شدند، 29 اثر نقاشی به موضوع روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر و 32 اثر در قالب کاریکاتور با موضوع فلسطین و روز قدس حضور دارند که در معرض دید علاقه مندان و مخاطبان قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت هنرمندان از فلسطین در «تجلی مقاومت»/ این یک سوژه جهانی است

روایت هنرمندان از فلسطین در «تجلی مقاومت»/ این یک سوژه جهانی است