مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 03:202020-05-17ورزشي

چرخه انتخابی حواشی انتخاب ملی پوشان را از بین می برد


رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: با اجرایی شدن طرح چرخه انتخابی، دیگر حرف و حدیث ها و حواشی مرتبط با انتخاب کشتی گیران ملی پوش را نخواهیم داشت.

- "چرخه انتخابی" حواشی انتخاب ملی پوشان را از بین می برد ایسنا/کرمانشاه رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: با اجرایی شدن طرح چرخه انتخابی، دیگر حرف و حدیث ها و حواشی مرتبط با انتخاب کشتی گیران ملی پوش را نخواهیم داشت.

محمدحسین محبی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به قطعی شدن طرح چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی، اظهار کرد: برای اجرایی شدن این طرح روسای هیات های استانی موافق بودند و حمایت خود را از اجرای آن اعلام کردند.

رییس هیات کشتی استان با اعلام حمایت از اجرایی شدن این طرح، عنوان کرد: با اجرای این طرح چندانتخابی برای انتخاب کشتی گیران ملی پوش خواهیم داشت تا نفرات برتر اوزان مختلف مشخص و با راهیابی به تیم ملی به مسابقات اعزام شوند.

وی به ناراحتی برخی از سرمربیان تیم های ملی از اجرای چنین طرحی اشاره کرد و گفت: معتقدم در این باره نظر فدراسیون اولویت دارد و این فدراسیون است که مربیان را انتخاب و یا عزل می کند، بنابراین مربیان باید تابع فدراسیون باشند، نه اینکه خودسرانه عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه انتخابی حواشی انتخاب ملی پوشان را از بین می برد

چرخه انتخابی حواشی انتخاب ملی پوشان را از بین می برد