مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 03:402020-05-18اقتصادي

الویت مراکز تکثیر لاور تامین نیاز هرمزگان باشد


سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان تاکید کرد: الویت مراکز تکثیر لاور تامین نیاز هرمزگان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرسول دریایی در این نشست با اشاره دست آورده های خوب استان هرمزگان در عرصه تکثیر و پروش میگو طی سال های اخیر در کشور گفت: بدون شک کرونا و شرایط به وجود آمده از اپیدمی این ویروس در جهان بر صنعت میگو نیز تأثیر گذار خواهد بود که در این راستا اقدامات حمایتی در حال انجام و پیگیری است.

وی با اشاره به اهمیت بیمه برای صنایع تولیدی به ویژه مزارع پرورش میگو از آبزی پروران خواست تا نسبت به ارتقای سطح بیمه ای و بیمه نمودن مزارع خود اقدام کنند.

دریایی همچنین با تاکید بر رعایت الزامات بهداشتی در مزارع پرورش میگو و مراکز تکثیر گفت: با توجه به اهمیت رعایت بهداشت در این صنعت، سهل انگاری در مسائل بهداشتی و مدیریتی مزراع میگو و عدم رعایت این مهم، خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

وی با توجه به رشد صنعت پرورش میگو در هرمزگان و نیاز استان به لارو از مراکز تکثیر خواست نسبت به تأمین لارو مورد نیاز استان اهتمام ویژه داشته باشند و لارو با کیفیت را با الویت نیاز استان در اختیار مزرعه داران قرار دهند.

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان تصریح کرد مراکز پرورش میگو نسبت به تهیه لارو مورد نیاز خود در اسرع وقت اقدام کنند و منتظر لحظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الویت مراکز تکثیر لاور تامین نیاز هرمزگان باشد

الویت مراکز تکثیر لاور تامین نیاز هرمزگان باشد