مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-05-18پزشكي

انتخاب پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان دانشمندان یک درصد برتر دنیا


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: حسین انصاری پژوهشگر برتر دانشکده بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نظام رتبه بندی ESI-Essential Sciience Indicators به عنوان دانشمندان یک درصد برتر دنیا معرفی شد.

- نورمحمد بخشانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: دکتر حسین انصاری به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی پرتلاش دانشگاه و یکی از پژوهشگران موفق می باشد که تا کنون پژوهش های اثر بخشی را در زمینه بیماری های واگیر، غیرواگیر، اعتیاد و مصرف دخانیات انجام داده است.

وی ادامه داد: تلاش های بی وقفه این پژوهشگر موفق، باعث انتخاب وی به عنوان دانشمندان یک درصد برتر   دنیا شد که مبنای این رتبه بندی، گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات یک درصد مقالات دارای بیشترین استناد در پایگاه اطلاعاتی web of sciences  است.

وی افزود: طبق نتایج این رتبه بندی، در ماه می 2020، دکتر حسین انصاری با 4 هزار و 278 استناد و متوسط 33 و چهار دهم استناد به ازای هر مقاله، برای اولین بار از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جزو این فهرست قرار گرفت.

دکتر بخشانی با اشاره به اینکه شاخص اچ - ایندکس این محقق برجسته دانشگاه، هم اکنون 20 می باشد تصریح کرد: تا کنون ده ها مقاله از دکتر حسین انصاری در مجلات معتبر ملی و بین المللی به چاپ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان دانشمندان یک درصد برتر دنیا

انتخاب پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان دانشمندان یک درصد برتر دنیا