مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-18اقتصادي

خون تازه در رگ های ذخیره گاه جنگلی بلوط شازند


رییس منابع طبیعی و آبخیرداری شازند با بیان اینکه پروژه جنگل کاری 400 هکتاری بلوط و بادام کوهی در منطقه سرسختی شازند به بهره برداری رسید، گفت: - ایسنا/مرکزی رییس منابع طبیعی و آبخیرداری شازند با بیان اینکه پروژه جنگل کاری 400 هکتاری بلوط و بادام کوهی در منطقه سرسختی شازند به بهره برداری رسید، گفت: بارش های یکی دو سال اخیر حال درختان بلوط این منطقه را بهتر کرده است.

محسن محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بهره برداری 400 هکتار جنگل کاری در شهرستان شازند، بیان کرد: پروژه جنگل کاری از اواخر سال 98 و فروردین ماه 99 در منطقه سرسختی این شهرستان انجام شد و با 95 درصد پیشرفت در روز گذشته به بهر برداری رسید.

وی با بیان اینکه در این منطقه بلوط و بادام کوهی کاشته شده است، افزود: این 400 هکتار جنگل کاری بلوط با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی در کنار 210 هکتار ذخیره گاه جنگلی بلوط به جهت توسعه این منطقه انجام گرفت و نهال کاشته شده از نظر ژنتیکی با گونه های ذخیره گاه در یک رده هستند و بر این اساس، در آینده توسعه ذخیره گاه جنگلی بلوط شازند را شاهد خواهیم بود.

محمدی با تاکید بر اینکه در حال حاضر این نهالکاری سرسبزی مناسبی را به منطقه داده است و در آینده با رشد و الحاق به ذخیره گاه فضای مناسبی از درختکاری را ایجاد می کند، گفت: طی چهار تا پنج سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون تازه در رگ های ذخیره گاه جنگلی بلوط شازند

خون تازه در رگ های ذخیره گاه جنگلی بلوط شازند