مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-05-18فرهنگي

نوجوانان شاخص به «رفیق» می آیند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی قمی رییس فرهنگسرای ابن سینا و مشاور برنامه تلویزیونی رفیق با اشاره به همکاری با شبکه امید در ساخت این مجموعه رمضانی بیان کرد: - مشاور برنامه تلویزیونی رفیق درباره ویژگی های این برنامه که در ماه رمضان و در باکس افطار از شبکه امید پخش می شود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی قمی رییس فرهنگسرای ابن سینا و مشاور برنامه تلویزیونی رفیق با اشاره به همکاری با شبکه امید در ساخت این مجموعه رمضانی بیان کرد: این مجموعه تنها اثر تولیدی سال 99 است که از طرف فرهنگسرای ابن سینا با همکاری شبکه امید ساخته می شود.

وی با اشاره به ویژگی این برنامه عنوان کرد: رفیق در حوزه نوجوانان است و مهمانان این برنامه نوجوانانی هستند که در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، تحصیلی و… افرادی شاخص هستند یا ورزشکار و نبوغ علمی یا فرزند شهید هستند.

قمی با ذکر مثالی از مهمانان عنوان کرد: گاهی هم مهمان برنامه فردی بزرگسال است که با فرزند نوجوانش حضور پیدا می کند مثل حاج حسین یکتا که با فرزندش می آید.

وی درباره دیگر ویژگی های برنامه نیز گفت: این برنامه حدود 45 دقیقه قبل از افطار از شبکه امید پخش می شود و از آیتم های مختلفی برخوردار است مثلاً در بخشی از برنامه با یک روان شناس محمد کاظم زاده گفتگو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان شاخص به «رفیق» می آیند

نوجوانان شاخص به «رفیق» می آیند