مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-18فناوري

ارائه راهکاری برای کاهش هزینه ارسال صدا و تصویر ماهواره ای بر بستر اینترنت


یک شرکت دانش بنیان توانست با استفاده از فشرده سازی و دریافت کننده های حرفه ای، راهکاری برای کاهش هزینه های ارسال و دریافت صدا و تصویر ماهواره ای بر بستر اینترنت ارائه دهد.

- یک شرکت دانش بنیان توانست با استفاده از فشرده سازی و دریافت کننده های حرفه ای، راهکاری برای کاهش هزینه های ارسال و دریافت صدا و تصویر ماهواره ای بر بستر اینترنت ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدکاظم نجفی کوپایی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، توسعه صنعت فناوری رسانه را از زمینه های تحقیقاتی این شرکت نام برد و اظهار کرد: طراحی و تولید سخت افزارهای پردازش، فشرده سازی و ارسال صدا و تصویر و راهکارهای نرم افزاری برای ارائه خدمات ارزش افزوده و تعامل با مخاطبین در این شرکت منجر به تولید تعدادی محصولات جدید شده است.

از جمله این محصولات می توان به فشرده سازهای صدا و تصویر حرفه ای اشاره کرد که این شرکت اولین و تنها تولیدکننده داخلی آن در کشور است.

وی با بیان اینکه این شرکت سال 77 در تورنتوی کانادا تأسیس شد و از سال 83 ادامه فعالیت خود را در ایران از سر گرفت، یادآور شد: تولید محصولاتی چون PEG4 Bench که محصولی برای تست و ارزیابی نیازهای پردازشی MPEG4 است، از جمله دستاوردهای این شرکت به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه راهکاری برای کاهش هزینه ارسال صدا و تصویر ماهواره ای بر بستر اینترنت

ارائه راهکاری برای کاهش هزینه ارسال صدا و تصویر ماهواره ای بر بستر اینترنت