مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-05-18اجتماعي

مناطق محروم خراسان جنوبی؛ زیر چتر حمایت هلال احمر


سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از هفته هلال احمر، پنج کاروان سلامت به مناطق محروم استان اعزام شده و خدماتی بهداشتی، درمانی و آموزشی داشته اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از هفته هلال احمر، پنج کاروان سلامت به مناطق محروم استان اعزام شده و خدماتی بهداشتی، درمانی و آموزشی داشته اند.

محمدرضا رضایی، امروز دوشنبه 29 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های متعدد جمعیت هلال احمر بیان کرد: این جمعیت، نهادی غیردولتی بوده که با کمک خیرین و داوطلبان در راستای کاهش آلام بشری در مواقع نیاز اقداماتی انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر علاوه بر فعالیت های امدادرسانی، با آموزش امداد و کمک های اولیه و آشنا کردن مردم با حوادث، آن ها را برای ایمنی در مقابل حوادث آماده کرده و تلاش دارد بحث خود امدادی را نهادینه کند.

رضایی با اشاره به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی خراسان جنوبی بیان کرد: خشکسالی های چندین ساله محرومیت های زیادی را در مناطق مختلف استان به روستاییان تحمیل کرده که نیازمند حمایت هستند.

وی، توزیع اقلام بهداشتی و بسته های غذایی بین روستاییان به ویژه مناطق محروم را از جمله حمایت های هلال احمر از این اقشار دانست و افزود: توجه جمعیت به بعد بهداشتی روستایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق محروم خراسان جنوبی؛ زیر چتر حمایت هلال احمر

مناطق محروم خراسان جنوبی؛ زیر چتر حمایت هلال احمر