مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-18اجتماعي

قدردانی ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه از جهادگران عرصه سلامت


مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه از قدردانی ویژه این سازمان از جهادگران و تلاشگران عرصه سلامت در قالب طرح «زائران حرم رضوی و حسینی» خبر داد.

- مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه از قدردانی ویژه این سازمان از جهادگران و تلاشگران عرصه سلامت در قالب طرح زائران حرم رضوی و حسینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هر ساله طرح های مختلفی در راستای اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در موضوعات مختلف، توسط این سازمان اجرا می شود.

دو فعالیت از طرح های ملی هر ساله این سازمان، طرح زائران حرم رضوی و زائرین حسینی است که با اجرای آن انتظار تعداد زیادی از عاشقان و مشتاقان اهل بیت (علیهم السلام) برای مشرف شدن به زیارت پایان می یابد.

رضا معممی مقدم، مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگویی در همین زمینه با اشاره به اینکه این طرح در سال 99 یک تفاوت با سال های گذشته دارد، اظهار کرد: سازمان اوقاف امسال قصد دارد در قالب طرح زائران حرم رضوی و حسینی از جهادگران و تلاشگران عرصه سلامت قدردانی کند.

وی با بیان اینکه در اکثر نیات واقفان خیراندیش در خصوص اعزام زائران به مشهد یا عتبات عالیات، زیارت زائران اولی قید نشده و فقط کمک به زائران مدنظر واقفان قرار گرفته است، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه از جهادگران عرصه سلامت

قدردانی ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه از جهادگران عرصه سلامت