مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-05-18حوادث

کشف چهار میلیارد کالای قاچاق در تهران بزرگ


رییس کلانتری 174 قیام دشت از دستگیری دو قاچاقچی و کشف لوازم و تجهیزات خودرو درشهرک صنعتی خاور شهر به ارزش چهار میلیارد ریال خبر د اد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مصطفی اسکندری در این باره گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در منطقه شهرک صنعتی خاوران افرادی کالای قاچاق خرید و فروش می کنند ، برای بررسی موضوع گشت زنی های هدفمند آغاز شد.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران روز گذشته با حضور در محل با خودرو نیسان حامل تعداد زیادی کارتن روبه رو شدند.

سرهنگ اسکندری با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد بار نیسان حاوی 39 کارتن کمک فنر است تصریح کرد: راننده در ابتدا یک بارنامه در اختیار پلیس قرار داد که در تحقیقات مشخص شد این بارنامه برای لنت خودرو است.

وی ادامه داد: تجسس های پلیسی کلید زده شد و محل صدور این بارنامه که در خیابان مریم بود ردیابی و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به این انبار ورود کرده و 900 کمک فنر و 216 وایر قاچاق کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس رییس کلانتری 174 قیامدشت گفت: با دستور قضایی انبار پلمب و در این رابطه دو متهم دستگیر شدند.

سرهنگ اسکندری در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را چهار میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف چهار میلیارد کالای قاچاق در تهران بزرگ

کشف چهار میلیارد کالای قاچاق در تهران بزرگ