مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-05-18دانش

رزمایش دانشجویی احسان در دانشگاه آزاد سمنان آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید نظری، جانشین بسیج دانشجویی استان سمنان در حاشیه افتتاحیه رزمایش دانشجویی احسان در دانشگاه آزاد سمنان گفت: - رزمایش دانشجویی احسان در دانشگاه آزاد سمنان آغاز و به همت دانشجویان بسیجی 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید نظری، جانشین بسیج دانشجویی استان سمنان در حاشیه افتتاحیه رزمایش دانشجویی احسان در دانشگاه آزاد سمنان گفت: مجموعه بسیج دانشجویی استان سمنان از روز های ابتدایی پیدایش ویروس منحوس کرونا اقدام به راه اندازی قرارگاه مقابله با ویروس منحوس کرونا کرده و دانشجویان بسیجی در بخش های مختلف برای از بین بردن این ویروس منحوس تلاش کرده اند و این قرارگاه تا پایان از بین رفتن کامل ویروس منحوس کرونا به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

نظری گفت: بسیج دانشجویی با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، روزانه بیش از 4000 ماسک در سطح استان سمنان تولید می کند که با هماهنگی های صورت گرفته در برخی شهرستان ها این ماسک های تولید شده جهت استفاده در بیمارستان ها به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می شود.

همچنین گروه های جهادی با کمک خیرین تا کنون بیش از 1000 بسته معیشتی تهیه و بین نیاز مندان و آسیب دیدگان ویروس منحوس کرونا توزیع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش دانشجویی احسان در دانشگاه آزاد سمنان آغاز شد

رزمایش دانشجویی احسان در دانشگاه آزاد سمنان آغاز شد