مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-05-18ورزشي

جلسه انجمن والیبال نشسته فدراسیون جانبازان برگزار شد


جلسه انجمن والیبال نشسته امروز در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه انجمن والیبال نشسته امروز دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه با حضور اسبقیان رییس، نصیری نایب رییس بانوان، گلشنی سرپرست معاون ورزش قهرمانی، ابراهیمی مدیر روابط عمومی فدراسیون، کشفیا رییس، روشن اخگر نایب رییس بانوان، شاهی دبیر انجمن و آشوری رییس سازمان لیگ در فدراسیون برگزار شد.

در ابتدا اسبقیان از مسئولان انجمن تشکر کرد و تشکیل این جلسه را تاییدی بر علاقه و انگیزه آنها دانست و گفت: از انجمن می خواهم تا راهکارهایی را برای رشد بیشتر والیبال نشسته برنامه ریزی کند.

رییس فدراسیون افزود: با استعدادیابی میان جانبازان نیروی های مسلح می توانیم قهرمان های تازه ای را به ورزش جانبازان و معلولین و نیز والیبال نشسته کشور معرفی کنیم و بعد از ماه مبارک رمضان، این تعامل را بین فدراسیون و نیروهای مسلح برقرار خواهم کرد.

اسبقیان عنوان کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا نمی توانیم به استان ها سفر کنیم اما پیگیر عملکرد هیئت ها، ورزشکاران و قهرمانان هستم و از انجمن می خواهم که نحوه عملکرد والیبال نشسته در استان ها و فعالیت ها را به صورت مجازی پیگیر کنند تا شرایط ایده آل این رشته حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه انجمن والیبال نشسته فدراسیون جانبازان برگزار شد

جلسه انجمن والیبال نشسته فدراسیون جانبازان برگزار شد