مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 14:052020-05-18اقتصادي

18 میلیون متر مکعب آب در اختیار 43 روستای شرق مازندران


مدیر تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای مازندران از برنامه ریزی امسال برای انتقال 18 میلیون متر مکعب آب از سد گلورد به 43 روستای شرق این استان خبر داد.

- مدیر تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای مازندران خبر داد 18 میلیون متر مکعب آب در اختیار 43 روستای شرق مازندران ایسنا/مازندران مدیر تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای مازندران از برنامه ریزی امسال برای انتقال 18 میلیون متر مکعب آب از سد گلورد به 43 روستای شرق این استان خبر داد.

منصور رضایی کلانتری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت سد گلورد و شبکه آبیاری و زهکشی آن اظهار کرد: در این حوزه حدود 190 میلیون متر مکعب پتانسیل آبی داریم که 120 میلیون متر مکعب آن بدون برنامه ریزی وارد دریا می شد اما با احداث سد گلورد با ظرفیت 115 میلیون متر مکعب این امکان فراهم شده تا برنامه ریزی مناسبی از منابع آب موجود داشته باشیم.

وی با تشریح ساختمان سد گلورد تصریح کرد: گرچه سد هنوز تکمیل و امکان بهره برداری کامل آن فراهم نشد اما با استفاده از آب ذخیره شده و همچنین آب های میان حوضه امسال کشاورزان مشکلات کمتری در مقایسه با سال های گذشته در این دشت خواهند داشت.

مدیر تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای مازندران اراضی محدوده دشت نکا و بهشهر را 44هزار هکتار اعلام کرد و گفت: بخشی از این آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 میلیون متر مکعب آب در اختیار 43 روستای شرق مازندران

18 میلیون متر مکعب آب در اختیار 43 روستای شرق مازندران