مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 01:502020-05-18فرهنگي

«تئاتر عروسکی» نباید تحت الشعاع «فجر» قرار بگیرد/ ادغام به شرط استقلال


مرضیه برومند معتقد است جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک، به صورت موقت در شرایط کرونایی و در صورت حفظ استقلال خود می تواند با جشنواره تئاتر فجر ادغام و همزمان برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این روزها و با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر تئاتر ایران که برگزاری تمامی فعالیت ها و رویدادهای تئاتری را تحت تأثیر خود قرار داده، بحث برگزاری یا برگزار نشدن جشنواره های تئاتری نظیر هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک، بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران و سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در میان اهالی تئاتر مطرح شده است.

در همین راستا موضوعاتی در خصوص احتمال ادغام برخی جشنواره های تئاتری در شرایط کرونایی با جشنواره تئاتر فجر و برگزاری همزمان آنها نیز طرح شده است.

در شرایط فعلی تئاتر ایران باید دید مدیریت تئاتر چه راهکاری را برای برگزاری یا برگزار نشدن جشنواره ها از جمله جشنواره تئاتر فجر سی و نهم مدنظر قرار خواهد داد.

هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک به دبیری زنده یاد گلزار محمدی قرار بود در مردادماه سال جاری برگزاری شود؛ جشنواره ای که به صورت دوسالانه برگزار می شود و از جمله جشنواره های مطرح تئاتر ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تئاتر عروسکی» نباید تحت الشعاع «فجر» قرار بگیرد/ ادغام به شرط استقلال

«تئاتر عروسکی» نباید تحت الشعاع «فجر» قرار بگیرد/ ادغام به شرط استقلال