مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 02:302020-05-18بين الملل

بشار جعفری: هرگونه حضور نظامی در خاک سوریه بدون مجوز دمشق اشغالگری است


بشار جعفری در اظهاراتی جدید اعلام کرد: هرگونه حضور نظامی خارجی در خاک سوریه بدون موافقت دولت به عنوان اشغالگری و تجاوز تلقی می شود و سوریه از آزادسازی مناطق اشغال شده خود را صرف نظر نمی کند.

- بشار جعفری در اظهاراتی جدید اعلام کرد: هرگونه حضور نظامی خارجی در خاک سوریه بدون موافقت دولت به عنوان اشغالگری و تجاوز تلقی می شود و سوریه از آزادسازی مناطق اشغال شده خود را صرف نظر نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن اشغالگری خواندن هرگونه حضور نظامی خارجی غیرقانونی در خاک کشورش بدون موافقت دولت سوریه گفت: کشور از حق خود در دفاع از خاک، منابع و ثروت ها و ادامه مبارزه با تروریسم و آزادسازی مناطق اشغال شده خود چه توسط اشغالگر آمریکایی یا ترکیه یا گروه های تروریستی تحت امر آنها نمی گذرد.

جعفری در نشست شورای امنیت که از طریق ویدیو کنفرانس با محوریت تحولات سوریه برگزار شد، گفت: ترکیه حمایت و پشتیبانی خود را از گروه های تروریستی تحت امرش که در مناطق متعدد شمال کشور حضور دارند، ادامه می دهد و قانون بین الملل، توافق آدنا، توافقات سوچی، آستانه، مسکو و قطعنامه های شورای امنیت به خصوص تصمیمات مربوط به مبارزه با تروریسم را نقض می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار جعفری: هرگونه حضور نظامی در خاک سوریه بدون مجوز دمشق اشغالگری است

بشار جعفری: هرگونه حضور نظامی در خاک سوریه بدون مجوز دمشق اشغالگری است