مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 03:002020-05-18اقتصادي

تلاش برای رفع آلایندگی بیش از 30 واحد صنعتی کرمانشاه تا پایان امسال


معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه گفت: امیدواریم تا پایان امسال عمده واحدهای آلاینده کرمانشاه از لیست آلایندگی خارج شوند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه گفت: امیدواریم تا پایان امسال عمده واحدهای آلاینده کرمانشاه از لیست آلایندگی خارج شوند.

آذر ولی زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت صنایع آلاینده استان، افزود: تا پایان سال گذشته تعداد صنایع آلاینده کرمانشاه 33 واحد بود که این صنایع در بخش های مختلف از صنایع بزرگ تا صنایع کوچک کشاورزی، معدنی، خدماتی و.

فعال هستند.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه از برنامه های جدی که امسال برای کاهش تعداد واحدهای آلاینده کرمانشاه وجود دارد یاد کرد و گفت: بنا داریم تا پایان سال عمده این صنایع را به سمت سبز شدن سوق دهیم و با اقدامات و پیگیری هایی که انجام شده از ابتدای امسال تاکنون نیز دو یا سه واحد از لیست آلاینده ها خارج شدند.

ولی زاده با اشاره به متغیر بودن تعداد صنایع آلاینده، تاکید کرد: تلاش می کنیم تا پایان سال صنایع اصلی آلاینده را از چرخه آلایندگی خارج کنیم.

وی از برگزاری جلساتی به این منظور با هماهنگی معاون اقتصادی استانداری هم خبر داد و یادآور شد: در این جلسات لیستی از صنایع آلاینده که مشمول جرایم مالیاتی هم می شوند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رفع آلایندگی بیش از 30 واحد صنعتی کرمانشاه تا پایان امسال

تلاش برای رفع آلایندگی بیش از 30 واحد صنعتی کرمانشاه تا پایان امسال