مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-19سياسي

جهش تولید با فضای کسب و کار فعلی به راحتی محقق نمی شود


یک عضو فراکسیون امید مجلس دهم گفت: با فضای کسب و کاری که اکنون با آن مواجه هستیم و موانعی که گاهی به دست خود ایجاد می‏کنیم امسال شاید شعار رونق و جهش تولید مدنظر رهبر معظم انقلاب به راحتی حاصل نشود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک عضو فراکسیون امید مجلس دهم گفت: با فضای کسب و کاری که اکنون با آن مواجه هستیم و موانعی که گاهی به دست خود ایجاد می‏کنیم امسال شاید شعار رونق و جهش تولید مدنظر رهبر معظم انقلاب به راحتی حاصل نشود.

بهروز بنیادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در کشور بروز رانت‎، فساد و انواع قاچاق همه ناشی از این است که نمی‏ توانیم در برابر خواسته ‏های به ناحق دیگران از مقامات بالا تا پایین و افراد عادی مقاومت کنیم، چون نمی‎توانیم با هم شفاف صحبت کرده و در کنار یکدیگر زندگی کنیم و به جهت بسیاری از مسائل دیگر آسیب ‏های فراوانی را به خود و ملت وارد می ‏کنیم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال به عنوان یکی از امنیتی‎ترین سالهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، فشارهای بسیاری که از تحریم‎ها به کشور وارد شد و سپس بیماری کرونا موجب شد بخش بسیاری از منابع درآمدی را همانند دیگر کشورها از دست بدهیم.

وی اظهار کرد: چون امسال اندک منابع درآمدی که در بخش صادرات غیر نفتی و صادرات نفت و گاز داشتیم کاهش پیدا کرده است، همه ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید با فضای کسب و کار فعلی به راحتی محقق نمی شود

جهش تولید با فضای کسب و کار فعلی به راحتی محقق نمی شود