مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-19سياسي

لزوم متناسب شدن وقف های جدید با نیازهای روز جامعه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: با توجه به وضع اقتصادی مردم و در شرایط تحریمی کشور، متناسب شدن وقف های جدید با نیازهای روز جامعه بسیار راه گشا خواهد بود.

- حجت الاسلام مهدی ستوده صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به وضع اقتصادی مردم و در شرایط تحریمی کشور، متناسب شدن وقف های جدید با نیازهای روز جامعه بسیار راه گشا خواهد بود که این موضوع نیازمند توجه ویژه واقفان است.

وی افزود: بیشتر نیات واقفان در استان اردبیل مربوط به مساجد است که بی شک با در نطر گرفتن نیت های جدید در وقف، بستری مناسب برای توسعه استان ایجاد می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: برای پیشبرد اهداف اوقاف، نیاز به وقف هایی همچون وقف قرآن، وقف برای ایتام، دانش آموزان بی بضاعت، زنان و کودکان بی سرپرست، وقف آموزش و مدرسه، وقف بهداشت و درمان، وقف برای سالمندان و بیماران خاص است که این امر خطیر، همراهی، همدلی و همکاری ائمه جمعه و جماعت، هیات امناء مساجد، خیرین، مسؤولان و مردم را می طلبد.

ستوده بیان کرد: روند انجام وقف و نیز رفع تصرف، خلع ید و شناسایی موقوفات قدیمی در سال های اخیر رشد داشته است که باید در طول سال این سنت حسنه تبلیغ و ترویج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم متناسب شدن وقف های جدید با نیازهای روز جامعه

لزوم متناسب شدن وقف های جدید با نیازهای روز جامعه