مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-19اجتماعي

عبور روستاییان از عرض جاده یکی از دغدغه های اجرای مسیر بجنورد به جنگل گلستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: یکی از دغدغه ها در اجرای بزرگراه، به ویژه در مسیر بجنورد به جنگل گلستان، عبور روستاییان از عرض جاده بوده که این امر مخاطراتی را برای این عابران به دنبال دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: یکی از دغدغه ها در اجرای بزرگراه، به ویژه در مسیر بجنورد به جنگل گلستان، عبور روستاییان از عرض جاده بوده که این امر مخاطراتی را برای این عابران به دنبال دارد.

محسن محمدی، با بیان اینکه اجرای جاده ها و بزرگراه ها باید پیوست اجتماعی داشته باشد، گفت: در اجرای جاده ها، علاوه بر ایمنی ترددها، باید نیازهای مردم روستاهای مسیر هم مورد توجه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، وی در نشست کمیسیون ایمنی حمل و نقل وسوانح رانندگی افزود: محوریت در ساخت جاده ها، تامین و ارتقای ایمنی ترددها است البته در این زمینه باید مخاطرات تردد عرضی از جاده که توسط روستاییان انجام می شود مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه روستاییان مسیر بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان برای تامین معاش، ناگزیر از تردد عرضی هستند، گفت: قرار است در این زمینه کمیته ای متشکل از راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی، فرمانداری ها و مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور روستاییان از عرض جاده یکی از دغدغه های اجرای مسیر بجنورد به جنگل گلستان

عبور روستاییان از عرض جاده یکی از دغدغه های اجرای مسیر بجنورد به جنگل گلستان