مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-05-19اجتماعي

تخصیص 550 میلیارد ریال اعتبار به مدارس شبانه روزی خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تخصیص 550 میلیارد ریال اعتبار به مدارس شبانه روزی استان از سوی استانداری خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تخصیص 550 میلیارد ریال اعتبار به مدارس شبانه روزی استان از سوی استانداری خبر داد.

محمد علی واقعی، امروز سه شنبه 30 اردیبهشت در آیین توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و اداری به مدارس استان، اظهار کرد: استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهرستان های مختلف استان تأکید بر بازدید از خوابگاه های مدارس شبانه روزی و پیگیری وضعیت امکانات در مدارس نقاط مختلف استان را داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه امروز در نگاه مسئولان عالی خراسان جنوبی آموزش و پرورش و مباحث مرتبط با آن یک اولویت است، افزود: با پیگیری های استاندار خراسان جنوبی حذف مدارس خشت و گلی در استان محقق و تا پایان سال تحصیلی آینده نیز همه مدارس استان به سیستم گرمایشی استاندارد متصل خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در زمینه تجهیز این مدارس مبالغی را اختصاص دادند.

واقعی ادامه داد: تاکنون مبلغ سه میلیارد ریال وجه نقد و دو میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب خرید تجهیزات به مدارس شبانه روزی سطح استان و ادارات آموزش و پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 550 میلیارد ریال اعتبار به مدارس شبانه روزی خراسان جنوبی

تخصیص 550 میلیارد ریال اعتبار به مدارس شبانه روزی خراسان جنوبی