مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-19سياسي

بازدید امیر صباحی فرد از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور، ضمن بازدید از سایت های راداری، - فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور درمنطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور، از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور، ضمن بازدید از سایت های راداری، موشکی و توپخانه ای این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع کارکنان این منطقه پدافندی گفت: محدوده تحت مسئولیت منطقه پدافند هوایی جنوب شرق از راهبردی ترین مناطق پدافندی کشور است، چرا که وظیفه حساس حراست از آسمان خلیج فارس را برعهده دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: نیرو های فرامنطقه ای پرواز های متعددی را در این محدوده انجام می دهند و آمادگی شبانه روزی کارکنان ما باعث شده است که فکر نفوذ به مرز های هوایی جمهوری اسلامی ایران را به ذهنشان خطور نکند.

وی خاطرنشان کرد: هوشیاری بالای کارکنان، استفاده از نیروی جوان و متخصص، آماده به کار بودن مداوم سامانه ها و تجهیزات راداری، موشکی و اشراف اطلاعاتی مناسب باعث شده است امنیت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید امیر صباحی فرد از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور

بازدید امیر صباحی فرد از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور