مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:262020-05-19سياسي

دانشگاه ایلام با اهدای هزار بسته غذایی به یاری آسیب دیدگان از کرونا رفت


رییس دانشگاه ایلام از کمک 1000 بسته ای مواد غذایی دانشجویان و اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه به آسییب دیدگان از کرونا خبر داد.

- دکتر محمد علی اکبری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جامعه دانشگاهی بسته به شرایط مختلف، در روند حوادث و تحولات جامعه فعال است و در این راستا در سال 1398 اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ایلام، کمک های قابل توجهی به مردم سیل زده استان ایلام (بخش ماژین) و همچنین استان سیستان و بلوچستان داشتند و امسال هم با پویش امید و همدلی در سطح استان همراهی مسئولانه ای داشته اند.

رییس دانشگاه ایلام با اشاره به مشکلات و پیامدهای کروناویروس در جهان و کشور عزیزمان ایران، گفت: مجموعه دانشگاهی با ارایه ایده های کاربردی در قالب واحد استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه و همچنین تولید محلول ضدعفونی بر پایه الکل با ظرفیت روزانه بین 500 تا 1000 لیتر، همراهی خوب و مناسبی با مردم استان برای مقابله با این مهمان ناخوانده داشت.

وی با تقدیر از فعالیت دانشجویان دانشگاه برای برگزای همایش نیکوکاری احسان در سطح دانشگاه ایلام، گفت: خوشبختانه دانشجویان دانشگاه ایلام نیز در قالب رسالت اجتماعی دانشگاه و با موقعیت سنجی، رایزنی و پی گیری های مستمر توانستند، 1000 بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان برای کمک به محرومان استان ایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ایلام با اهدای هزار بسته غذایی به یاری آسیب دیدگان از کرونا رفت

دانشگاه ایلام با اهدای هزار بسته غذایی به یاری آسیب دیدگان از کرونا رفت