موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-05-19اجتماعي

معابر شهری اصفهان توسعه خطوط «بی آر تی» را با مشکل مواجه ساخته است


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت:معابر شهری اصفهان، از نظر هندسی و عرض، برای خطوط «بی آر تی» طراحی نشده و اجرا و توسعه ایده آل این شبکه را با مشکلاتی مواجه ساخته است.

- اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت:معابر شهری اصفهان، از نظر هندسی و عرض، برای خطوط بی آر تی طراحی نشده و اجرا و توسعه ایده آل این شبکه را با مشکلاتی مواجه ساخته است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به توسعه خطوط بی آر تی به صورت شبکه ای در کلان شهر اصفهان اظهار داشت: جانمایی خطوط بی آر تی، بر اساس مطالعات جامع و مصوبات حوزه حمل و نقل و ترافیک تعیین می شود و سپس در شورای سیاست گذاری و کمیسیون بررسی و تسهیل طرح های شهرداری مصوب خواهد شد و در نهایت شرکت اتوبوسرانی بهره بردار این خطوط خواهد بود.

وی افزود: جانمایی خطوط بی آر تی بر اساس شبکه خطوط طراحی شده است و زمانی که این شبکه کامل شد کارآمدی این خطوط بیش از پیش مشخص خواهد شد.

رییس اتوبوسرانی کلان شهر اصفهان با تاکید بر اینکه توسعه خطوط بی آر تی در خیابان هایی با عرض مناسب و با تعداد خطوط بیشتر اتوبوس جانمایی شود، تصریح کرد: با راه اندازی و توسعه شبکه خطوط بی آرتی حجم مسافران نیز افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر شهری اصفهان توسعه خطوط «بی آر تی» را با مشکل مواجه ساخته است

معابر شهری اصفهان توسعه خطوط «بی آر تی» را با مشکل مواجه ساخته است