مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:102020-05-19سياسي

اسناد بالادستی متناسب با نیاز جامعه عشایر نیست


منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم با این اعتقاد که اسناد بالادستی متناسب با نیاز جامعه عشایر نیست، تاکید کرد که در برنامه ها و اسناد بالادستی مربوط به عشایر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی منتخب مردم شیراز و زرقان، ابراهیم عزیزی در جمع معتمدین عشایر و ایلات شهرستان شیراز، تقویت و رشد کمی و کیفی سازمان عشایر را یک اولویت جدی دانست و اظهار کرد: منتخبین مردم در مجلس یازدهم در این خصوص عزم و اراده ای جدی دارند.

وی با بیان اینکه نمایندگی عشایر شجاع، مومن، متدین و قهرمان یک افتخار برای منتخبین مجلس محسوب می شود، افزود: امروز باید توجه ویژه ای به حوزه عشایر در سند پیشران داشته باشیم.

اگرچه اسناد بالادستی فرصت های خوبی در این راستا ایجاد کرده اما در حوزه اجرا نتوانسته تحقق بخش اهداف و نیازهای عشایر باشد.

منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: پیگیری برنامه جامع خدمات فرهنگی عشایر یک ضرورت دیگر است و باید تلاش کرد یک برنامه مدون، منظم و اجرایی را در این خصوص دنبال کنیم.

عزیزی تاکید کرد: شورای عشایر کشور و استان باید با یک نگاه کاربردی مسائل را دنبال کند و در این راستا ضرورت تقویت شورای عشایر احساس می شود و می توان آن را یک فرصت خوب قلمداد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد بالادستی متناسب با نیاز جامعه عشایر نیست

اسناد بالادستی متناسب با نیاز جامعه عشایر نیست