مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-05-19سياسي

بازگشایی مرز ترکیه مهمترین خواسته مردم سلماس است


فرماندار سلماس بازگشایی مرز ترکیه را مهمترین خواسته مردم این شهر دانست - فرماندار سلماس با بیان اینکه بازگشایی مرز ترکیه مهمترین خواسته مردم سلماس است، گفت: در صورت تحقق این امر، ظرفیت مرزی بسیار خوبی در منطقه ایجاد می شود که زمینه ساز توسعه و آبادانی روزافزون این شهرستان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مرتضی اصغری در آیین اعطای اعتبارنامه نماینده منتخب مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بازگشایی مرز ترکیه مهمترین خواسته مردم سلماس است، گفت: اقدامات خوبی در این راستا انجام شده ولی باید تلاش ها برای جلب رضایت کشور ترکیه نیز در مسیر بازگشایی این مرز نیز انجام شود.

وی اضافه کرد: در صورت تحقق این امر، ظرفیت مرزی بسیار خوبی در منطقه ایجاد می شود که زمینه ساز توسعه و آبادانی روزافزون این شهرستان خواهد بود.

وی اظهار داشت: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی از جمله دیگر نیازهای توسعه ای سلماس است که تاکنون برای این امر افزون بر 100 میلیارد ریال هزینه شده است و هم اکنون در مراحل توسعه بخش گمرک قرار دارد.

فرماندار سلماس اتمام طرح های نیمه تمام را یکی دیگر از مطالبات مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: بیمارستان، فاضلاب شهری و گازرسانی از جمله این طرح هاست که می توان با فعالیت بیشتر در مجلس، برای آنان ردیف اعتباری خوبی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مرز ترکیه مهمترین خواسته مردم سلماس است

بازگشایی مرز ترکیه مهمترین خواسته مردم سلماس است