مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 17:252020-05-19سياسي

افشای حقایقی تکان دهنده در مورد صنایع خودروسازی در ایران


گزارش تحقیق و تفحص مجلس از صنایع خودروسازی ایران سرانجام قرائت شد و این گزارش حاوی نکاتی تازه و گفته نشده در مورد خودروسازان در ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد صنایع خودروسازی کشور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان قرائت شد.

این گزارش به درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آبان ماه سال 1391 تهیه و در تاریخ 1391/12/06 با 189 رأی موافق به تصویب رسید.

بررسی نحوه تعامل شرکت های خودروسازی با قطعه سازان، بررسی عملکرد قانون ارتقای کیفی تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی داخلی و میزان برنامه ریزی انجام شده به منظور بهبود کیفیت خودرو، بررسی میزان سرمایه گذاری های انجام شده در صنعت خودرو در جهت کاهش هزینه، قیمت تمام شده و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، بررسی میزان هزینه های غیرمرتبط و بررسی میزان سرمایه گذاری های بی مورد و خارج از چارچوب مقررات شرکت های خودروسازی از جمله محورهای این تحقیق و تفحص است.

متن گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد صنایع خودروسازی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم با درخواست تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از عملکرد صنایع خودروسازی کشور در آبان ماه سال 1391 تهیه و در تاریخ 1391/12/06 نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با 189 رأی موافق از 226 رأی به تصوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای حقایقی تکان دهنده در مورد صنایع خودروسازی در ایران

افشای حقایقی تکان دهنده در مورد صنایع خودروسازی در ایران