مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 17:402020-05-19سياسي

طرح سؤال از شهردار تالش کلید خورد/انتقاد از عدم اجرا شدن پروژه های نیمه کاره


سه عضو شورای شهر تالش 280 مورد تذکر به شهردار تالش داشتند که درنهایت امروز در جلسه شورای شهر از پاسخ های وی قانع نشده و اعلام کردند در گام بعدی به طرح سؤال شهردار اقدام خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، جلسه شورای شهر تالش با محوریت بررسی پاسخ شهردار به 280 مورد تذکر برخی اعضای شورای شهر عصر امروز به ریاست بهزاد پور پناه با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

پاسخ های شهردار به صورت مکتوب در اختیار اعضای شورا قرار گرفت که درنهایت حسین پور، زینعلی و اردویی اعضای شورای شهر تالش از پاسخ های شهردار به تذکرات قانع نشده و اعلام کردند طبق قانون در گام بعدی اقدام به طرح سؤال از شهردار خواهند کرد.

به دنبال زیر سؤال بردن عملکرد شهردار نباشید نائب رییس شورای شهر تالش با تأکید بر اینکه تذکر و طرح سؤال و نظارت بر عملکرد شهردار از وظایف ذاتی و حق شورا است، حتی اگر یک عضو باشد، اظهار کرد: بهتر بود تعداد سؤالات کمتر باشد تا اگر شهردار ایراداتی دارد به صورت دقیق و باکیفیت بهتری موردبررسی قرار می گرفت نه اینکه با طرح 280 سؤال به دنبال زیر سؤال بردن عملکرد وی باشیم.

بهزاد پور پناه با اشاره به اینکه تعدادی از این سؤالات کپی شده از سؤالات شهردار سابق است، افزود: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا در سطح جهان و کشور ایران و در پی آن تعطیل شدن طرح های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سؤال از شهردار تالش کلید خورد/انتقاد از عدم اجرا شدن پروژه های نیمه کاره

طرح سؤال از شهردار تالش کلید خورد/انتقاد از عدم اجرا شدن پروژه های نیمه کاره