مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 18:152020-05-19اجتماعي

ساختمان کانون پرورش فکری جاجرم پس از 12 سال انتظار افتتاح می شود


فرماندار جاجرم با اشاره به تلاش برای اتمام احداث ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جاجرم گفت: این ساختمان با تأمین اعتبارات لازم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاجرم رضا آذری امروز در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  شهرستان جاجرم تا پایان سال جاری بهره برداری و آماده خدمات دهی به دانش آموزان خواهد شد.

وی افزود: پروژه ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جاجرم از سال 87 آغازشده  که تاکنون 83 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که متأسفانه عملیات ساخت این پروژه از سال 94  تاکنون متوقف شده است.

فرماندار جاجرم خاطرنشان کرد: با توجه به اولویت بندی های صورت گرفته در اتمام پروژه های نیمه تمامی که بیش از 80 درصد رشد فیزیکی داشته اند بنا داریم با تخصیص اعتبار موردنیاز این پروژه را تا پایان سال جاری اتمام و در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

وی در ادامه یادآور شد: از آغاز فعالیت در شهرستان جاجرم به عنوان فرماندار با سونامی پروژه های نیمه تمام روبرو شدیم که با نگاه واقع بینانه به شرایط و منابع محدود مالی کشور و با کار کارشناسی و جهادی پروژه ها را بر اساس درصد پیشرفت و نیاز شهرستان اولویت بندی کردیم که بحمدالله در سال گذشته موفق به تکمیل چند پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان کانون پرورش فکری جاجرم پس از 12 سال انتظار افتتاح می شود

ساختمان کانون پرورش فکری جاجرم پس از 12 سال انتظار افتتاح می شود