مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 03:302020-05-20ورزشي

رقابت ووشوکاران قم در مسابقات ترتیل خوانی قرآن کریم


این هیأت مسابقات ترتیل خوانی قرآن کریم در دو رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال آقایان را به صورت مجازی برگزار می کند.

- جواد محمدزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه قرآن کریم می توانند فایل تصویری مربوط به ترتیل خوانی خود را تا آخرین روز اردیبهشت ماه از طریق کانال اختصاصی این هیأت در فضای مجازی برای داوری ارسال کنند.

وی با اشاره به شرایط مسابقه افزود: قرائت قرآن باید به صورت ترتیل یعنی آهسته، روان و صحیح انجام شود، ضمنا ویدئوی ارسالی باید حداکثر سه دقیقه بوده و شرکت کنندگان ابتدای ویدئو مشخصات کامل خود از جمله نام و نام خانوادگی، سن و نام باشگاه را اعلام کنند تا برترین ها معرفی شوند.

رییس هیأت ووشو استان قم با بیان اینکه برترین ها روز دهم خرداد ماه معرفی و تجلیل خواهند شد، افزود: قطعات انتخابی برای شرکت در این رقابت فرهنگی از ابتدای آیه 189 تا انتهای آیه 194 سوره مبارکه آل عمران و از ابتدای آیه 35 تا انتهای آیه 38 سوره مبارکه نور در نظر گرفته شده است.

وی به جوایز مسابقات نیز اشاره و عنوان کرد: اهدای مدال و حکم به نفرات اول تا سوم هر بخش، اهدای مبلغ یک میلیون ریال به نفرات برتر و پخش تصاویر قرائت های برتر و منتخب داوران در کانال رسمی هیأت ووشو استان قم در فضای مجازی برای برترین های این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت ووشوکاران قم در مسابقات ترتیل خوانی قرآن کریم

رقابت ووشوکاران قم در مسابقات ترتیل خوانی قرآن کریم