مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-20اقتصادي

قیمت شکر در بازار کنترل شد/ عرضه برنج با مشکلی مواجه نیست


رییس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز با اشاره به اینکه قیمت شکر در بازار کنترل شده است، گفت: عرضه برنج نیز با مشکلی مواجه نیست.

- رامین ربیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی وضعیت بازار استان و تأمین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این خصوص تا قبل از توزیع شکر دولتی در بازار به دلیل افزایش تقاضای مصرف آن، شاهد تغییر نرخ شکر و افزایش قیمت آن بودیم.

وی در ادامه گفت: به دنبال توزیع شکر دولتی قیمت آن در بازار کنترل شد، در مورد دیگر اقلام نیز مشکلی در بحث گرانی وجود نداشت و اقلامی ضروری مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان مانند گوشت، مرغ، خرما و … قیمت ثابتی داشتند.

رییس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز در خصوص برنامه هایی که برای ادامه رصد قیمت اقلام و کالاهای اساسی بعد از ماه مبارک رمضان مدنظر است، گفت: رصد و بررسی قیمت ها روزانه انجام خواهد شد و در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت غیرعادی یک کالا بر روی آن متمرکز می شویم و اگر نیاز به اتخاذ تصمیم خاصی در مورد تغییر قیمت آن کالا باشد در ستاد تنظیم بازار مطرح می شود.

ربیعی در خصوص صحبت هایی که این روزها درباره کم شدن عرضه برنج در سطح بازار مطرح شده و عاملی در افزایش قیمت این کالا بوده است، گفت: در خصوص عرضه برنج در استان البرز اکنون مشکلی وجود ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت شکر در بازار کنترل شد/ عرضه برنج با مشکلی مواجه نیست

قیمت شکر در بازار کنترل شد/ عرضه برنج با مشکلی مواجه نیست