مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 05:462020-05-20ورزشي

قهرمانی جهان هدف مرد نقره ای وزنه برداری قم


مرد نقره ای وزنه برداری استان قم گفت: هدفم حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان است که با تمرینات و شناختی که از خودم دارم دور از دسترس نیست.

- علی ابی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به خاطر کرونا و به سبب بسته شدن اماکن ورزشی با تمرین کردن درخانه نگذاشتیم بدنم از آمادگی خود خارج شود، با انجام تمرین کش در خانه کمی شرایط جسمانی خودم را حفظ کردم ولی طبعا مانند تمرین در سالن و استفاده از وسایل اختصاصی نیست و امیدوارم سالن ها زودتر باز شوند.

وی ادامه داد: ان شاءالله با گذشتن از سد ویروس کرونا تمرینات حرفه ای ام که روزی دو جلسه تمرین سنگین هست را ادامه خواهم  داد تا بتوانم نماینده خوبی از استان قم در مسابقات برون مرزی وزنه برداری باشم، کار بسیار سختی پیش روی من است و امیدوارم که از پس آن برآمده و برای وزنه برداری قم افتخار آفرینی کنم.

دارنده مدال نقره مسابقات سال 1398 وزنه برداری قهرمانی کشور ابراز کرد: هدفم کسب سهمیه برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان است، می دانم دست یابی به این مهم کار دشواری است اما با تمریناتی که برنامه ریزی کرده ام و شناختی که از خودم دارم دور از دسترس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی جهان هدف مرد نقره ای وزنه برداری قم

قهرمانی جهان هدف مرد نقره ای وزنه برداری قم