مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 06:062020-05-20سياسي

ادعای دفاع از حقوق زنان و خانواده با ترویج تفکر غربی


متأسفانه این اولین باری نیست که خانم مولاوردی به طور مستقیم و غیر مستقیم به طرح مباحثی اقدام می کند که کاملا مغایر با اخلاق و شؤونات دینی است؛ - مینا بیابانی رییس سازمان بسیج زنان کشور در گفت وگو با خبرنگار زنان خبرگزاری فارس اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در پرتو دین و اخلاقی انسانی چهار دهه است که بی وقفه افکار منسوخ غرب را به چالش کشیده و آن را در پرتگاه بی اعتباری مطلق قرار داده است؛ از جمله در حوزه های مسائل اجتماعی، سیاسی، حقوق بشر و خصوصاً زنان با گفتاری نو تحولات حیرت آوری را خلق کرده است که هر انسان متعهد و اخلاق مدا را به تحسین وادار می کند.

وی ادامه است: جای تعجب است که در عین حال، عده ای مشعل برافروخته انسانی را در جامعه انقلابی، نمی بینند و پیامدهای نورانی و انسان ساز آن را یا واقعا درک نمی کند یا خود را به بی راهه می زنند.

بیابانی افزود: در روز جهانی خانواده، بجاست تا نظام اصیل خانواده اسلامی ـ ایرانی به غرب زدگان به عنوان پدیده ای تحول آفرین و انسان ساز معرفی شود تا به عنوان اکسیری حیات بخش، محرومین فکری و غرب زدگان را نجات دهد.

وی تصریح کرد: با این وجود جای تأسف است که خانم مولاوردی که سال ها مسؤولیت معاون زن و خانواده ریاست جمهوری را عهده دار بوده است و سال ها سرنوشت زنان و خانواده کشور را معطل افکار خود کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای دفاع از حقوق زنان و خانواده با ترویج تفکر غربی

ادعای دفاع از حقوق زنان و خانواده با ترویج تفکر غربی