مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-05-20اقتصادي

گردشگری از رویکردهای توسعه گیلان است/آمایش سرزمینی در استان باید با دقت انجام شود


در جلسه کارگروه توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی به تکمیل مسکن مهر تا فصل پاییز، رفع انسداد حساب مسکن مهر آستارا، توجه به آمایش سرزمینی و شناسایی ظرفیت های هر منطقه از استان و توسعه گردشگری در راستای پیشرفت استان تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، یکی از اهداف توسعه روستایی جلوگیری از انجام کارهای بی هدف در روستاها است و برای انجام این کار باید ارتباط بین ایجاد اشتغال در روستاها با روستاییان در نظر گرفته شود.

یکی از نکاتی که کارشناسان اقتصادی به آن اذعان دارند عدم ایجاد اشتغال در روستاها به هر روش ممکن است بلکه باید گرایش های مهم روستاییان برای اشتغال شناسایی و سپس جمع آوری شود تا روستاییان با توجه به امکانات و نیازهای خود، ایجاد اشتغال متناسب با خلق وخو، روحیات و البته ظرفیت های روستاییان انجام شود.

استان گیلان دارای ظرفیت و محصولات بسیار زیادی در حوزه گردشگری و کشاورزی به مانند چای، بادام، زیتون و برنج بوده و بسیار می تواند به اقتصاد استان کمک کند ولی دراین بین به نقش روستا و اشتغالی که می توان در بین جمعیت روستایی ایجاد کرد کمتر توجه شده است.

تنها راه حل برای شناسایی نیازهای روستایی در استان گیلان آمایش سرزمینی است و تا زمانی که وضعیت معیشت روستاییان بهبود نیافته و این معضل، برطرف نگردد، بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری از رویکردهای توسعه گیلان است/آمایش سرزمینی در استان باید با دقت انجام شود

گردشگری از رویکردهای توسعه گیلان است/آمایش سرزمینی در استان باید با دقت انجام شود