مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 09:062020-05-20سياسي

مشکل تامین برق شرکت شیمی قرن زنجان برطرف شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: قوه قضاییه خود را مکلف می داند که از واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی حمایت کند.

- ایسنا/زنجان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: قوه قضاییه خود را مکلف می داند که از واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی حمایت کند.

بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی نوآوران زنجان و شرکت شیمی قرن که تولیدکننده انواع ژل ضدعفونی کننده و خانواده مواد شوینده و پاک کننده، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان زنجان خود را مکلف می داند که در راستای تحقق شعار سال و معنویات مقام معظم رهبری از واحدهای تولیدی حمایت کرده و موانع تولید را برطرف کند.

وی با فراهم شدن فرصت اشتغال تعداد 600 نفر کارگر به صورت مسقیم، ادامه داد: دادگستری زنجان مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی را بررسی می کند و با استفاده از ظرفیت هایی که در این قوه وجود دارد سعی شده تا حمایت های مناسبی صورت بگیرد خصوصا اینکه شرکت در حمایت از کارگر و عدم تعدیل نیرو و اولویت استفاده از زنان سرپرست خانواده و نیز پیشگیری از وقوع حوادث کاری، خصوصا بهره گیری از نوآوری های خاص و تولیدات داخلی و استفاده از تصفیه خانه به روز موفق بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تامین برق شرکت شیمی قرن زنجان برطرف شد

مشکل تامین برق شرکت شیمی قرن زنجان برطرف شد