مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-20اقتصادي

تکمیل واحدهای باقیمانده پروژه مسکن مهر دغدغه مسئولان گیلانی


جلسه شورای مسکن گیلان برگزار و مسئولان با اشاره به اینکه عدم تکمیل مسکن مهر در برخی از شهرها در حال تبدیل شدن به یک معضل اجتماعی است این موضوع را دغدغه مسئولان استان عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون عمرانی استاندار گیلان پیش از ظهر چهارشنبه شورای مسکن و کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست گیلان، اظهار کرد: از 153 قطعه زمین در شهرک صنعتی تنها 40 قطعه فعال است.

علی اوسط اکبری مقدم با تأکید بر اینکه فعال کردن باقی قطعه ها به افزایش میزان اشتغال زایی در استان گیلان کمک می کند، افزود: متأسفانه در حوزه توسعه پروژه های گلخانه ای هیچ توجه در جهاد کشاورزی انجام نشده است.

معاون عمرانی استاندار گیلان به مشکلات پروژه مسکن مهر آستارا اشاره و بابیان اینکه دادگستری گیلان با آزادسازی حساب ها زمینه تکمیل این پروژه را فراهم خواهد کرد، گفت: در شهرستان تالش نیز 420 واحد مسکن مهر به یک شرکت سپرده شده بود اما به دلیل بروز برخی مشکلات تنها 260 واحد تکمیل و واگذار شده است.

وی با بیان اینکه دو هزار و 540 واحد در فاز دوم مسکن مهر رشت وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد واحد برخی قابلیت واگذاری و بخش دیگر نیز از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند اما وجود برخی مشکلات سبب تأخیر در واگذاری این واحدها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل واحدهای باقیمانده پروژه مسکن مهر دغدغه مسئولان گیلانی

تکمیل واحدهای باقیمانده پروژه مسکن مهر دغدغه مسئولان گیلانی