مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-20سياسي

رسیدگی به 3 میلیون و 800 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف


رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور گفت: در سنوات گذشته بیش از 3 میلیون و 800 هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف ارجاع شده که رسیدگی شده اند.

- رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور گفت: در سنوات گذشته بیش از 3 میلیون و 800 هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف ارجاع شده که رسیدگی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری صبح امروز چهارشنبه (31 اردیبهشت ماه) در آیین گشایش مجتمع ویژه صلح و سازش شهید سلیمانی در تهران، اظهار کرد: خوشبختانه شوراهای حل اختلاف از بدو تولد خدمات ارزنده ای در کشور انجام داده و مورد اعتماد آحاد مردم بوده اند.

وی افزود: امروز بخش قابل توجهی از پرونده ها به جهت رسیدگی قضایی به شورای حل اختلاف را می شود و در سنوات گذشته بیش از 3 میلیون و 800 هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف ارجاع شده که رسیدگی شده اند.

رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور عنوان کرد: هنوزهم این اتفاق در سطح کشور رخ می دهد اما ماموریت دیگری که شورا بر اساس آن پایه گذاری شده رجوع مردم برای امری است که مورد تاکید قرآن و ائمه قرار گرفته که صلح و سازش است و امروزه این مساله بسیار پررنگ شده و اثر دوره تحول قوه قضاییه بوده است.

مظفری با بیان اینکه بخش عمده ماموریت شوراهای حل اختلاف به حوزه صلح و سازش واگذار می شود، گفت: بخش مهم ماموریت ما در آینده ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 3 میلیون و 800 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف

رسیدگی به 3 میلیون و 800 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف