مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-05-20سياسي

جدال نامگذاری در شورای شهر شیراز/ عضو شورا: مزه پراکنی نکنید


یکصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با ایراد سه نطق و بررسی چند طرح ، نامه و لایحه و بحث ادامه دار برای تعیین نام برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طرح کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر شیراز در خصوص بررسی مصوبات این کمیسیون با اعلام پیشنهادات اعضا در خصوص نامگذاری 14 معبر از معابر بدون نام آرامستان بهشت احمدی موافقت شد.

احمدرضا دستغیب عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در بررسی نام های پیشنهادی که طرح مذکور در صحن علنی شورای شهر مطرح شده بود با انتقاد از برخی از اعضا با استفاده از تعبیر مزه پرانی کردن برخی از افراد بیان کرد: هیچ انتظاری از برخی از افراد نیست زیرا از ادبیات فارسی هیچ نمی دانند و ذهن آنان پر از معادلات هندسی است.

نامه فرمانداری مبنی بر عدم تأیید بندهای 2 و 5 در رابطه با ایراد وارده به مصوبه بررسی مصوبات کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر شیراز دیگر دستور این جلسه بود که ضمن تصویب مقرر شد بند 2 جهت بررسی مجدد به کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی اعاده و باقی بندهای مصوبه جهت اقدام قانونی به شهرداری شیراز ابلاغ شود.

نامه فرمانداری شهرستان شیراز مربوط به ایراد هیئت تطبیق مصوبات در خصوص ساماندهی و تأمین نیروی متخصص دارای تحصیلات دانشگاهی و مورد نیاز شهرداری از بین نیروهای بخش خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال نامگذاری در شورای شهر شیراز/ عضو شورا: مزه پراکنی نکنید

جدال نامگذاری در شورای شهر شیراز/ عضو شورا: مزه پراکنی نکنید