مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 10:452020-05-20سياسي

واگذاری عرصه و اعیان مربوط به موقوفات ممنوع است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: واگذاری هرگونه عرصه و اعیان مربوط به موقوفات ممنوع است.

- حجت الاسلام مهدی ستوده در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: طبق سیاست های جدید سازمان اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در سال جاری واگذاری هرگونه عرصه و اعیان مربوط به موقوفات ممنوع است.

وی افزود: در گام نخست تلاش و تاکید بر استفاده از دانش و توان نیروها و نخبگان بومی استان اردبیل است و تا جایی که ممکن است از شرکت های دانش بنیان مستقر در این استان برای مشارکت در این امر مهم استفاده و از آن ها حمایت می کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: تاکنون جلسات متعددی با متقاضیان سرمایه گذاری در موقوفات برگزار شده است و علاوه بر این عملیات اجرایی چند مورد از این طرح ها به زودی آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ستوده گفت: با توجه به تنوع رقبات در حوزه موقوفات این استان طرح های متعدد و متنوع با کاربری های مختلف از جمله مسکونی، تجاری، صنعتی، بهداشتی، تولیدات زنجیره کشاورزی و صنایع تبدیلی می توان تعریف کرد.

وی عنوان کرد: بخشی از منابع مالی این طرح ها از محل موقوفات و به عنوان آورده موقوفه و بقیه اعتبار مورد نیاز با سرمایه گذاری سایر موقوفات، تسهیلات سازمان اوقاف و یا بخش خصوصی تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری عرصه و اعیان مربوط به موقوفات ممنوع است

واگذاری عرصه و اعیان مربوط به موقوفات ممنوع است