مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-20پزشكي

آی. سی. یو بیماری های تنفسی در سیرجان راه اندازی می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: اکثر تجهیزات خریداری شده توسط شرکت های معدنی و صنعتی و پویش های مردمی به مقابله با کرونا در شهرستان نصب و به زودی شاهد راه اندازی بخش.

- ایسنا/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: اکثر تجهیزات خریداری شده توسط شرکت های معدنی و صنعتی و پویش های مردمی به مقابله با کرونا در شهرستان نصب و به زودی شاهد راه اندازی بخش.

آی.

سی یو (ICU) ویژه بیماران کرونایی و تنفسی با 18 تحت در بیمارستان امام رضا ع خواهیم بود که در شرایط فعلی نیاز شهرستان را تامین می کنند.

موسی نصراله پور امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه مجموع تخت های آی.

سی.

یو در شهرستان به 40 عدد می رسد، افزود: در همین رابطه تخت های آی سی یو در بیمارستان امام رضا(ع) از 11 تخت به 30 تخت و در بیمارستان دکتر غرضی سیرجان از 3 تخت به 10 تخت افزایش می یابد که علاوه بر اینکه نسبت به جمعیت مورد قبول است و شهرهای همجوار را هم پوشش خواهد داد، برای افق دراز مدت نیاز بخش مراقبت های ویژه شهرستان را تامین می کند.

وی تاکید کرد: از آنجایی که بیمارستان غرضی و امام رضا مرکز بیماران ترومایی هستند و معین شهرستان های بافت و شهربابک می باشند این تخت های ویژه جهت پوشش بیماران غیر کرونایی که نیاز به حمایت تنفسی دارند در افقی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آی. سی. یو بیماری های تنفسی در سیرجان راه اندازی می شود

آی. سی. یو بیماری های تنفسی در سیرجان راه اندازی می شود