مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 18:302020-05-20بين الملل

چین و انگلیس بر روی سرطان پژوهش می کنند


دانشگاه آکسفورد و دانشگاه سیچوان چین به طور مشترک مرکزی را برای تقویت همکاری های پژوهشی در مورد سرطان دستگاه گوارش راه اندازی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه سیچوان چین به طور مشترک مرکزی را برای تقویت همکاری های پژوهشی خود در مورد سرطان دستگاه گوارش راه اندازی می کنند.

براساس بیانیه دانشگاه سیچوان، نمایندگان دو طرف طی کنفرانس ویدئویی اخیر، قراردادی را برای دانشگاه سیچوان - دانشگاه آکسفورد به منظور ایجاد یک مرکز مشترک به منظور پژوهش درباره سرطان  دستگاه گوارش امضا کردند.

این همکاری بین المللی از ژوئن سال 2019 آغاز شد؛ این برنامه در نظر دارد یک مرکز سرطان دستگاه گوارش در پایتخت استان سیچوان و سکوهای تحقیقاتی در دو دانشگاه تأسیس کند.

این واحدها در مطالعه پاتوژنز، تشخیص و درمان تومورهای دستگاه گوارش و همچنین تدوین استراتژی های مدیریتی برای درمان بیماران سرطانی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

لی یانرونگ، رییس دانشگاه سیچوان گفت: این مرکز مشترک یک بستر تحقیقاتی خواهد بود که محققان دو دانشگاه و همتایان جهانی آنها می توانند مشترکاً تحقیقات علمی را انجام دهند، کنفرانس های دانشگاهی بین المللی برگزار کنند و مقالات خود را منتشر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین و انگلیس بر روی سرطان پژوهش می کنند

چین و انگلیس بر روی سرطان پژوهش می کنند