مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 20:152020-05-20فناوري

بررسی چالش های آموزش غیرحضوری مراکز آموزش عالی


شیوع ویروس کرونا هرچند مراکزآموزشی را به ظاهر به تعطیلی کشاند اما آموزش با استفاده از فضای مجازی ادامه یافت و در کنار برخی مزایا؛ چالش های فراوانی را پیش روی استادان و دانشجویان قرار داده است.

- خبرگزاری فارس - سمانه سادات فقیه سبزواری: استفاده از بستر آموزش مجازی و فراهم کردن زیرساخت آن در کشور از ملزومات پدافندی به حساب می آید و در شرایطی که نتوان به محیط فیزیکی آموزشی دسترسی پیدا کرد، می توان از این بستر به منظور انتقال دانش استفاده کرد.

با توجه به افزایش پهنای باند ارتباطی اینترنت در سال های اخیر و حرکت صنعت الکترونیک به سمت آموزش غیرحضوری و مجازی، لزوم فراهم سازی زیرساخت این صنعت در دانشگاه ها احساس می شود.

فرزانه شمیرانی مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی وزارت علوم چالش های دانشگاه های غیردولتی که به میزبانی موسسه آموزش عالی طلوع مهر در قم برگزار شد، با تاکید براینکه درصد تبادلات فکری بین بخش دولتی و غیردولتی در نظام آموزشی کشور ارتقا پیداکرده است، اظهار کرد: درگذشته پروسه جذب اعضای هیأت علمی در موسسات غیرانتفاعی بسیار طولانی بود که با موافقت وزیر علوم اعضای هیأت علمی دانشگاه های غیردولتی که پرونده علمی آن ها مورد تأیید اعضای هیات علمی استانی باشد می توانند در روال مطلوب تری جذب موسسات غیرانتفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش های آموزش غیرحضوری مراکز آموزش عالی

بررسی چالش های آموزش غیرحضوری مراکز آموزش عالی