مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 23:402020-05-20سياسي

شیخ:با گسترش شبکه ملی بومی تبادل اطلاعات داخلی می شود


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه ملی اطلاعات می تواند از اطلاعات و داده های کشور محافظت کرده و در جنگ های سایبری که اتفاق می افتد، - مهدی شیخ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه با گسترش شبکه بومی، تبادل اطلاعات داخلی می شود، گفت: شبکه ملی اطلاعات یک کار پیچیده و تخصصی است چرا که اصل مهم در راه اندازی این شبکه ارائه خدمات کاربردی است که می تواند در رشد فناوری نقش مهمی را ایفا کند.

  * گسترش شبکه ملی اطلاعات نیازمند اطلاعات و زیرساخت های زیادی است  وی افزود: گسترش شبکه ملی اطلاعات نیازمند اطلاعات و زیرساخت های زیادی است که در حال حاضر بجز کشور آمریکا، کشورهای معدودی به این شبکه دست پیدا کرده اند.

در واقع باید بگویم وجود شبکه بومی یک امر ضروری و حیاتی است که این موضوع را ما در کمیسیون فرهنگی به طور مستمر پیگیری می کنیم.

  * گسترش شبکه بومی می تواند از اطلاعات و داده های داخلی صیانت کند شیخ تصریح کرد: در حال حاضر هر اتفاقی که در حوزه اطلاعات و فناوری در کشور انجام می شود، در سرزمین های دیگر است، چرا که برای فعالیت ها و افتخارهایی که در کشور انجام می شود، تبادل اطلاعات در شبکه های اجتماعی خارجی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ:با گسترش شبکه ملی بومی تبادل اطلاعات داخلی می شود

شیخ:با گسترش شبکه ملی بومی تبادل اطلاعات داخلی می شود