مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 02:302020-05-20بين الملل

سازمان اطلاعات عراق نامزد جانشینی ابوبکر بغدادی را بازداشت کرد


سازمان اطلاعات عراق از بازداشت عبدالناصر قرداش نامزد جانشینی ابوبکر بغدادی خبر داد، به گفته خبرنگار شبکه المیادین، او ار چند روز پیش بازداشت شده است.

- سازمان اطلاعات عراق از بازداشت عبدالناصر قرداش نامزد جانشینی ابوبکر بغدادی خبر داد، به گفته خبرنگار شبکه المیادین، او ار چند روز پیش بازداشت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش خبرگزاری عراق (واع)، سازمان اطلاعات این کشور روز چهارشنبه از بازداشت عبدالناصر قرداش خبر داد و گفت او نامزد جانشینی ابوبکر بغدادی، سرکرده سابق داعش بوده است.

در این رابطه خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد، عملیات بازداشت او احتمالا چند روز پیش بین نیروهای عراقی، نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) و ارتش آمریکا به صورت مشترک انجام شده باشد.

منابع روز 24 آوریل به المیادین اطلاعاتی درباره جانشین سرکرده داعش به نام طه عبدالرحیم عبدالله بکر خویت با کنیه عبدالله قرداش و حجی عبدالله فاش کردند.

قرداش متولد 1976 در تلعفر در استان نینوا است که بین سال های 2004 – 2005 با القاعده بیعت کرد و امور شرعی این تشکیلات در شرق نینوا را به دست گرفت اما توسط ارتش آمریکا بازداشت شد.

او مراتب شرعی و اداری را طی کرد و یکی از اعضای شورای مشورتی شد و پیش از رسیدن به پست معاونت نظامی ابوبکر بغدادی با داعش بیعت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اطلاعات عراق نامزد جانشینی ابوبکر بغدادی را بازداشت کرد

سازمان اطلاعات عراق نامزد جانشینی ابوبکر بغدادی را بازداشت کرد