مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 03:152020-05-20اقتصادي

یک میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در زنجان جمع آوری شده است


مدیرکل زندان های استان زنجان، گفت: یک میلیارد و 320 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان زنجان جمع آوری شده است.

- محمد جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد و 320 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان زنجان جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه در زندان های استان زنجان 111 نفر زندانی غیر عمد وجود دارد، گفت: این زندانیان بدهی مالی، نفقه، حوادث کارگاهی، و تصادفات و دیه داشته و در زندان می باشند و تا پایان ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی همه این زندانیان آزاد می شوند.

مدیرکل زندان های استان زنجان، با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اولویت بندی شده و زندانیان که بدهی 20 تا 40 میلیون دارند در وهله اول آزاد می شوند، ابراز کرد: شماره حساب 0224137397006 و شماره کارت 6037991899973626 نزد بانک ملی بنام ستاد دیه استان برای جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی جرائم غیر عمد در جشن گلر یزان امسال پیش بینی شده است.

جوادی تاکید کرد: جشن گلریزان به صورت مچازی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و امسال با توجه به شیوع بیماری کرو نا و مقابله با این بیماری جشن گلریزان امسال به صورت مجازی برگزار می شود ولی رسانه ها در این زمینه اطلاع رسانی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در زنجان جمع آوری شده است

یک میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در زنجان جمع آوری شده است