مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 03:552020-05-21اجتماعي

تولید 1123 محتوای آموزش مجازی در مدارس کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان اعلام کرد: 1123 محتوای آموزشی در فضای مجازی برای دانش آموزان با نیاز ویژه این استان تولید شده است - رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با اشاره به تولید 1123 محتوای آموزشی در فضای مجازی برای دانش آموزان با نیاز ویژه این استان، گفت: پویش ملی آموزش تعطیل نیست یکی از راهکارهای مهم و موفق آموزش و پرورش برای جلوگیری از ایجاد فاصله بین دانش آموزان و معلمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، خلیل رنجبر صبح امروز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، اظهار داشت: فرآیند تربیت همیشگی است و فضای مجازی می تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی و اجتماعی باشد.

وی افزود: هزار و 123 محتوای آموزشی در فضای مجازی برای دانش آموزان با نیاز ویژه دختر و پسر دوره آمادگی، ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوره دوم به منظور گسترش عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های برابر آموزشی از طریق مدارس مجازی ارائه شده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با اشاره به پویش ملی آموزش تعطیل نیست، ادامه داد: این پویش یکی از راهکارهای مهم و موفق آموزش و پرورش برای جلوگیری از ایجاد فاصله بین دانش آموزان و معلمان است و دانش آموزان با بهره برداری از این پویش همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 1123 محتوای آموزش مجازی در مدارس کردستان

تولید 1123 محتوای آموزش مجازی در مدارس کردستان