مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 05:052020-05-21اقتصادي

آزادی 21 زندانی در زنجان/ 5 زندانی به خاطر 10 میلیون تومان در بند هستند


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از آزادی 21 زندانی در زنجان خبر داد و گفت: هم اکنون 111 زندانی در انتظار آزادی هستند که بدهی 5 نفر آنها فقط 10 میلیون تومان است.

- محمد جوادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری برنامه های تجمعی در راستای فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، جشن گلریزان به صورت مجازی و غیرحضوری در حال برگزاری است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان که جشن گلریزان در حال برگزاری است شاهد همکاری خوب مردم و خیرین هستیم، گفت: همکاری رسانه ها نیز در این زمینه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه رمضان تاکنون 21 زندانی با بدهی یک میلیارد و 300 میلیون تومانی آزاد شدند، افزود: با این حال هنوز 111 زندانی در انتظار آزادسازی هستند.

جوادی بدهی زندانیان در انتظار آزادی را 57 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این تعداد پنج زندانی بدهی 10 میلیون تومانی، هفت زندانی بدهی 10 تا 20 میلیون تومانی و 11 زندانی هم بدهی 20 تا 50 میلیون تومانی دارند.

مدیرکل زندان ‎ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان ضمن تقدیر از مشارکت صمیمانه خیرین در کمک به زندانیان بیان کرد: امیدواریم در ادامه نیز شاهد مشارکت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 21 زندانی در زنجان/ 5 زندانی به خاطر 10 میلیون تومان در بند هستند

آزادی 21 زندانی در زنجان/ 5 زندانی به خاطر 10 میلیون تومان در بند هستند