مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-21سياسي

55 زندانی جرایم غیرعمد در قزوین آزاد شدند


دادستان عمومی و انقلاب قزوین از آزادی 55 زندانی جرائم غیرعمد استان قزوین با کمک خیرین و مردم شریف استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قاسمی در برنامه تلویزیونی نفس ماه شبکه استانی قزوین اظهار کرد: جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همه ساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با حضور خیرین در تمامی شهرستان های استان برگزار و کمک های قابل توجهی نیز به منظور آزادی این زندانیان جمع آوری می شد که در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت اجتناب از تجمعات و رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی، برگزاری این جشن خیرخواهانه همانند سال های گذشته امکان پذیر نبود.

وی افزود: جشن گلریزان امسال به صورت پویش های مردمی و با بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی، رسانه های مجازی و نشریات، شبکه های اجتماعی، تبلیغات محیطی و… برگزار شد و خیرین و مردم شریف استان همانطور که در اجرای طرح کمک مؤمنانه خوش درخشیدند؛ با استقبال چشمگیر در پویش مردمی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیز مشارکت پرشور داشتند.

دادستان مرکز استان قزوین با بیان این که در جشن های گلریزان سال 98 مبلغ 18 میلیارد ریال از سوی خیرین جمع آوری شد، گفت: تاکنون در پویش مردمی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سال جاری بیش از 1200 نفر از خیرین و همشهریان عزیز مشارکت داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 زندانی جرایم غیرعمد در قزوین آزاد شدند

55 زندانی جرایم غیرعمد در قزوین آزاد شدند