مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-21اجتماعي

پیش بینی رگبار پراکنده باران در برخی نقاط نیمه شمالی سیستان و بلوچستان


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بعداز ظهر امروز و اوایل شب شرایط برای وقوع رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و باد شدید لحظه ای در نیمه شمالی و ارتفاعات جنوب شرق استان مهیا است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بعداز ظهر امروز و اوایل شب شرایط برای وقوع رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و باد شدید لحظه ای در نیمه شمالی و ارتفاعات جنوب شرق استان مهیا است.

دوست محمد کلیم در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: در شبانه روز گذشته بارش های رگباری برخی نقاط استان را در بر گرفت به طوریکه از شهر نصرت آباد بیش 2 میلی متر باران گزارش شد.

وی افزود: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی بعدازظهر امروز نیز شرایط برای بارش های رگباری، تندباد موقتی و صاعقه در نیمه شمالی استان و جنوب شرق، به ویژه غرب زاهدان مهیاست.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا جمعه در نواحی شمالی و مرکزی و ارتفاعات جنوبی استان شرایط برای افزایش ابر و رگبار پراکنده باران مهیا است.

کلیم در بخش دیگری به ادامه وزش بادهای 120 روزه در شمال استان اشاره کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته بیشینه سرعت وزش باد در زابل به 86 کیلومتر بر ساعت رسید و گردوغبار حاصل شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رگبار پراکنده باران در برخی نقاط نیمه شمالی سیستان و بلوچستان

پیش بینی رگبار پراکنده باران در برخی نقاط نیمه شمالی سیستان و بلوچستان